PRZELEWY KRAJOWE W PLN

RODZAJ PRZELEWU PLACÓWKA BANKU* SYSTEM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ
PRZELEW WEWNĘTRZNY
Na rachunek w Banku W godzinach pracy placówki 22:00
Na rachunek w Banku Zrzeszenia Banku BPS S.A. 15:30 15:25
PRZELEW MIĘDZYBANKOWY WYCHODZĄCY
ELIXIR 15:30 15:25
ExpressElixir (natychmiastowy) W godzinach pracy placówki 22:00
SORBNET 15:00 15:00
ELIXIR

I sesja do godziny 9:00
II sesja do godziny 13:00
III sesja do godziny 15:40

PRZELEW MIĘDZYBANKOWY PRZYCHODZĄCY
Przelew wewnętrzny z rachunku w Banku 22:00
Przelew z rachunku w Banku Zrzeszenia BPS S.A. 18:15
ELIXIR I sesja do godziny 8:00
II sesja do godziny 10:30
III sesja do godziny 14:30
IV sesja do godziny 18:00
ExpressElixir (natychmiastowy) 22:00
SORBNET 15:30

 

PRZELEWY ZAGRANICZNE LUB PRZELEWY KRAJOWE W WALUCIE OBCEJ

RODZAJ PRZELEWU PLACÓWKA BANKU* BANKOWOŚĆ INTERNETOWA - KONTA WALUTOWE
PRZELEW WEWNĘTRZNY
Na rachunek w Banku W godzinach pracy placówki 15:25
PRZELEW WYCHODZĄCY
Przekaz w trybie standardowym:
   polecenie przelewu SEPA, przekazy w walucie EUR 15:00 15:25
   pozostałe przekazy 15:00 15:25
Przekazy w trybie pilnym 12:00 12:00
PRZELEW PRZYCHODZĄCY
Na rachunek w Banku 15:00 15:00

1. Przelew wewnętrzny wychodzący zlecony w dniu roboczym po godzinie granicznej, ale przed godziną 22:00 obciąży rachunek w danym dniu
2. Przelew międzybankowy wychodzący zlecony:
a) w dniu roboczym po godzinie granicznej, ale przed godziną 22:00 obciąży rachunek w danym dniu, ale przelew będzie wykonany z datą waluty ustaloną jak dla przelewu złożonego w następnym dniu roboczym,
b) po godzinie 22:00 oraz w dniu innym niż dzień roboczy obciąży rachunek Posiadacza rachunku w następnym dniu roboczym, a przelew będzie wykonany z datą waluty ustaloną jak dla przelewu złożonego w następnym dniu roboczym.
3.  Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym mogą być realizowane, jeżeli rachunek bankowy Odbiorcy prowadzony jest przez bank, który przystąpił do systemu realizacji dyspozycji w trybie natychmiastowym oraz jest dostępny w tym systemie w chwili składania zlecenia płatniczego. Wykaz banków uczestników dostępny jest stronie internetowej: http://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/. Zlecenia mogą być realizowane z rachunków bankowych prowadzonych w PLN na rachunki bankowe w innych bankach krajowych prowadzone w PLN. Zlecenia płatnicze w trybie natychmiastowym nie są realizowane na rachunki bankowe organów podatkowych i ZUS.
4. Przelewy realizowane będą z wyłączeniem przerwy w godzinach 22:00-00:00
5. Przelewy są przyjmowane do realizacji wyłącznie w dni robocze, do godziny granicznej.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 86 215 50 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!