Aplikacja naszBANK - do pobrania z AppStore (iOS) oraz Google Play (Android)
KLIENT FIRMOWY - PRZEWODNIK UŻYTKOWNIKA
Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS)
Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android)
KLIENT INDYWIDUALNY - PRZEWODNIK UŻYTKOWNIKA
Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS)
Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android)
Bank Spółdzielczy w Pajęcznie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów oraz wdrażając nowoczesne technologie informatyczne uruchomił możliwość obsługi rachunku bankowego z wykorzystaniem urządzeń mobilnych.
Wersja mobilna systemu Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia korzystanie z usług banku na urządzeniach mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. .
Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Usługa mobilna działa równolegle z tradycyjnym dostępem do e-konta.
Z usługi mogą korzystać klienci banku będący użytkownikami systemu Internet Banking.
Pierwszoplanowe funkcjonalności:
- dostęp do rachunków,
- przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
- wykonywanie przelewów zdefiniowanych i dowolnych,
- koszyk płatności,
- obsługa lokat terminowych,
- obsługa kredytów,
- waluty,
- doładowania telefonów.
Korzyści dla klienta:
- mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
- wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
- szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
- większa satysfakcja podczas korzystania z usługi.
Bezpieczeństwo
Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem wersji mobilnej są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta, a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.
Więcej informacji na temat bankowości mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Pajęcznie.