Szanowni Państwo,
W związku ze zmianami w zakresie systemów informatycznych po stronie Zrzeszenia Banku BPS S.A., w dniach 21-24 czerwca 2024 r., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Poniżej przedstawiamy tabelę zawierającą szczegółowe informacje:

 

Termin

Funkcjonalność / Usługa

Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?

W sobotę 22.06  w godzinach 06.00 - 12.00

Moje ID

Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.

BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu

Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach  

Przez cały weekend  od 21.06 godz. 17.00 do 24.06 godz. 6.00

BLIK – przelewy na telefon

Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon

Przelewy Elixir

Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych

Transakcje walutowe

Brak możliwości rozliczania transakcji walutowych, sprawdzania kursów walut.

 

Transakcje kartami debetowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian.

Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.  
Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 86 215 50 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!