W związku ze zbliżającym się końcem roku Bank Spółdzielczy w Pajęcznie przekazuje komunikat dotyczący realizacji zleceń w ostatnich dniach bieżącego roku.

Realizacja od 27 grudnia do 31 grudnia 2023 r.

 

27 grudnia 2023
(środa)

Normalny dzień operacyjny

28 grudnia 2023 (czwartek)

Normalny dzień operacyjny

29 grudnia 2023 (piątek)

1. Rozliczenia międzybankowe ELIXIR (odbywają się dwie sesje rozliczeniowe)

    Zlecenia wysłane:

  • na I sesję do godziny 8:45
  • na II sesję do godziny 12:00

    zrealizowane zostaną w dniu 29.12.2023 r.

Zlecenia wysłane przez Internet Banking po godzinie 12:00 zostaną rozliczone
w dniu 2 stycznia 2024 r.

    Zlecenia otrzymane:

  • z I sesji – między godziną 10:45 a 11:30
  • z II sesji – między godziną 14:45 a 15:30

2. Rozliczenia SORBNET

  • realizacja zleceń wychodzących – do godziny 14:00
  • realizacja zleceń przychodzących – do godziny 15:30

3. Płatności BLIK będą realizowane jak w normalny dzień operacyjny

4. Płatności natychmiastowe Express ELIXIR obsługiwane będą jak w normalny dzień operacyjny

5. Realizacja przekazów w obrocie dewizowym jak każdy normalny dzień operacyjny

30 grudnia 2023 (sobota)

1. Płatności natychmiastowe Express ELIXIR obsługiwane będą jak w normalny dzień operacyjny

2. Płatności BLIK realizowane będą jak w normalny dzień operacyjny

31 grudnia 2023 (niedziela)

1. Płatności natychmiastowe Express ELIXIR nie będą dostępne dla Klientów od godziny 17:00 dnia
    31 grudnia 2023 r., do godziny 24:00 dnia 01 stycznia 2024 r.

2. Płatności na telefon (P2P), ze względu na niedostępność usługi Express ELIXIR, nie będą
    realizowane od godziny 17:00 dnia 31 grudnia 2023 r. (niedziela), do godziny 24:00 w dniu
    1 stycznia 2024 r.

3. Płatności BLIK będą realizowane w trybie zwykłym (na przełomie roku nie będzie przerwy w realizacji
    płatności)

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 86 215 50 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!