Zgodnie z Ustawą z dnia 26 maja 2023 r. o aplikacji mObywatel (Dz.U. poz. 1234), od dnia
1 września 2023 roku klienci Banku Spółdzielczego w Pajęcznie będą mogli weryfikować swoją tożsamość za pomocą aplikacji mObywatel - oprogramowania przeznaczonego
dla urządzeń mobilnych, w którym są udostępniane usługi świadczone przez podmioty publiczne oraz podmioty niepubliczne.

Jak zweryfikować tożsamość klienta:

Podczas weryfikacji tożsamości Klienta za pomocą mDowodu, Pracownik Banku jest zobowiązany zwrócić uwagę na:

  • fotografię,
  • hologram (zmienia barwę przy poruszaniu smartfonem),
  • datę ostatniej aktualizacji danych,
  • zegar (powinien pokazywać aktualną datę i godzinę),
  • elementy dynamiczne: ruchomy element graficzny prezentujący biało-czerwoną flagę,
  • grafiki tła umieszczonego za danymi osobowymi.

 

MDowód nie jest cyfrową wersją dowodu osobistego – dokumenty różnią się serią i numerem, datą wydania i ważności.

Jeśli po sprawdzeniu wszystkich powyższych elementów Pracownik Banku wciąż ma wątpliwości co do autentyczności dokumentu ma prawo poprosić osobę, której tożsamość weryfikuje, o wyświetlenie w obecności Pracownika Banku np. certyfikatu czy uruchomienie którejś funkcji aplikacji.

Dodatkowe materiały szkoleniowe są także dostępne przez stronę internetową https://www.gov.pl/web/szkolenia

W przypadku pytań prosimy się skontaktować Bankiem Spółdzielczym w Pajęcznie pod nr tel. 34 311 20 20.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 86 215 50 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!