Proces umorzeń subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0

INSTRUKCJA - Jak złożyć wniosek o umorzenie w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0 dla Mikrofirm i MŚP 

Po 29 kwietnia 2021 r. rozpoczyna się proces umarzania subwencji udzielonych w ramach Tarczy Finansowej PFR 1.0. dla mikro, małych i średnich firm. Proces umorzeń zostanie zainicjowany indywidualnie dla każdej subwencji, w rocznicę wpłynięcia środków na rachunek firmy.

Warto pamiętać, że firmy, których działalność jest wykonywana w jednym lub więcej z 54 kodów PKD, które skorzystały z Tarczy Finansowej PFR 2.0, będą mogły po spełnieniu warunków formalnych skorzystać z 100 proc. umorzenia subwencji.

Cały proces umorzenia subwencji odbywać się będzie wyłącznie w bankowości elektronicznej firmy, gdzie przedsiębiorcy będą mogli m.in.: 

  • zapoznać się z kwotą umorzenia zaproponowaną przez PFR, 
  • wypełnić, podpisać i wysłać do PFR formularz z wnioskiem o umorzenie, 
  • pobrać decyzję PFR oraz harmonogram spłat PFR w zakresie nieumorzonej kwoty subwencji, 
  • na bieżąco śledzić postęp spłat rat nieumorzonej kwoty subwencji. 

   Q&A - najczęściej pojawiające się pytania i odpowiedzi dotyczące procesu umorzeniowego w ramach Tarczy Finansowej 1.0

Szczegóły na temat umorzeń dostępne są w zaktualizowanym Regulaminie PFR Tarczy Finansowej PFR 1.0 obowiązującym od 28 kwietnia 2021 r.

  ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE DLA MIKROFIRM

ZAPROSZENIE NA SZKOLENIE DLA MŚP

Regulamin _TF_MŚP_1.0

Informacja o rozliczeniu subwencji dla przedsiębiorcy

INSTRUKCJA - Wniosek o umorzenie TARCZA 1.0 dla Mikrofirm IB

INSTRUKCJA - Wniosek o umorzenie TARCZA 1.0 dla Mikrofirm IBF

INSTRUKCJA - Wniosek o umorzenie TARCZA 1.0 dla MŚP IB

INSTRUKCJA - Wniosek o umorzenie TARCZA 1.0 dla MŚP IBF

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 86 215 50 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!