Posiadacze Internet Banking mogą za pomocą swojego konta internetowego doładować telefon. Po zalogowaniu się do IB - wyświetlają się usługi dostępne w koncie internetowym. Wśród nich doładowania. Wystarczy wybrać tę usługę, następnie operatora i wprowadzić numer telefonu, który chcemy doładować oraz wybrać kwotę doładowania. Przejrzysty system Internet Banking poprowadzi użytkownika "krok po kroku" do poprawnego doładowania.

Telefon komórkowy możesz doładować poprzez:

- konto internetowe IB

- w okienku kasowym

- na stanowisku obsługi klienta jako dyspozycja z rachunku

 

Zalety doładowania telefonu:

- usługa jest całkowicie bezpłatna (zero opłat i prowizji)

- szybki i prosty sposób doładowania telefonu swojego lub wskazanej osoby

 

Konto Twojego telefonu lub osoby, której numer wpiszesz zostanie doładowane natychmiast.
Doładowania możesz dokonywać o każdej porze, usługa dotyczy operatorów:
T-Mobile, Orange, Plus, Heyah, Play, Polsat Cyfrowy, wRodzinie, Lycamobile, nju.mobile, Virgin Mobile

Jeśli nie posiadasz jeszcze Internet Banking zapraszamy do najbliższej placówki, w której po podpisaniu umowy usługa zostanie dołączona do Twojego konta bankowego.

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!