Aplikacja naszBANK - do pobrania z AppStore (iOS) oraz Google Play (Android)

 

           

 

KLIENT FIRMOWY - PRZEWODNIK UŻYTKOWNIKA                                   

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS)

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android)

 

KLIENT INDYWIDUALNY - PRZEWODNIK UŻYTKOWNIKA

Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS)

Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android)

 

Bank Spółdzielczy w Pajęcznie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich Klientów oraz wdrażając nowoczesne technologie informatyczne uruchomił możliwość obsługi rachunku bankowego z wykorzystaniem urządzeń mobilnych. 

nasz bank

Wersja mobilna systemu Internet Banking to rozwiązanie, które umożliwia korzystanie z usług banku na urządzeniach mobilnych, takich jak telefon komórkowy typu smartfon (urządzenie telefoniczne łączące w sobie funkcje telefonu komórkowego i komputera kieszonkowego) lub tablet. .

Intuicyjny interfejs systemu dostosowany do urządzeń mobilnych sprawia, że zarządzanie finansami jest wygodne i przyjemne, z nieograniczonym przez czas lub miejsce dostępem do środków. Usługa mobilna działa równolegle z tradycyjnym dostępem do e-konta.

Z usługi mogą korzystać klienci banku będący użytkownikami systemu Internet Banking.

Pierwszoplanowe funkcjonalności:

  • dostęp do rachunków,
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
  • wykonywanie przelewów zdefiniowanych i dowolnych,
  • koszyk płatności,
  • obsługa lokat terminowych,
  • obsługa kredytów,
  • waluty,
  • doładowania telefonów.

Korzyści dla klienta:

  • mobilność – interfejs dostosowany do ekranów urządzeń przenośnych typu telefon smartfon, tablet,
  • wygodna kontrola środków bez konieczności „przewodowego połączenia” z siecią Internet,
  • szybki dostęp do rachunków 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce,
  • większa satysfakcja podczas korzystania z usługi.

Bezpieczeństwo

Operacje wprowadzane przez telefony i tablety z wykorzystaniem wersji mobilnej są rejestrowane w czasie rzeczywistym w systemie bankowym na rachunku klienta (brak zwłoki w rejestracji operacji). Podobnie zmiany wprowadzone na rachunku klienta przez bank, są natychmiast widoczne w programie podczas obsługi na urządzeniach mobilnych. Dane przesyłane pomiędzy urządzeniem klienta, a systemem bankowym są szyfrowane. Dla zwiększenia poziomu bezpieczeństwa, czynności związane z parametryzacją i definiowaniem przelewów wymagają podania dodatkowego hasła jednorazowego.

Więcej informacji na temat bankowości mobilnej można uzyskać w placówkach Banku Spółdzielczego w Pajęcznie.

 

 Polityka prywatności

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!