Usługa dostępna pod numerem (034) 311 11 11 Dzięki usłudze Bankofon, można wygodnie i bezpiecznie zarządzać swoimi pieniędzmi przez telefon. Bankofon to nowoczesny, automatyczny i samoobsługowy telefoniczny serwis informacyjny, pracujący dla Państwa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Dlaczego warto korzystać z Bankofonu?

Warto, ponieważ Bankofon to:

  • dostęp do rachunku przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę,
  • korzystanie z usług bankowych niezależnie od godzin otwarcia Banku,
  • oszczędność czasu, pieniędzy i wygoda.

Kto może korzystać?

Bankofon obsługuje Klientów Banku Spółdzielczego w Pajęcznie - osoby fizyczne i rolników, posiadających rachunki osobiste oraz przedsiębiorstwa posiadające rachunki bieżące, pomocnicze, etc., - dysponujących telefon pracujący w systemie tonowym lub telefon komórkowy.

Co umożliwia Bankofon?

  • dostęp do rachunków przez telefon,
  • kontrolę salda na rachunkach,
  • uruchamianie wcześniej zdefiniowanych przelewów,
  • dostęp do historii operacji na rachunkach,
  • zmianę kodu PIN,
  • automatyczne zastrzeganie karty własnej banku.

Zasada działania Bankofonu

Dzięki bezpośredniemu połączeniu z systemem komputerowym, Bankofon umożliwia Państwu dostęp do rachunków bez konieczności kontaktowania się z pracownikiem banku. Odpowiednią informację uzyskają Państwo, wybierając określoną kombinację cyfr na klawiaturze telefonu.

Jak sprawdzić, czy aparat pracuje w trybie tonowym?

Informacje udzielane przez Bankofon dostępne są z telefonu działającego w systemie tonowym lub telefonu komórkowego. Aby sprawdzić swój telefon czy spełnia wymagania techniczne należy wybrać (wcisnąć) na klawiaturze telefonu klawisz 5 - jeżeli: usłyszysz jeden dźwięk, to znaczy, że Twój aparat wybiera tonowo i możesz korzystać z Bankofonu, usłyszysz 5 dźwięków, to znaczy, że aparat wybiera impulsowo. Poszukaj na obudowie telefonu przełącznika T/P (lub Tone/Pulse) i przełącz na T (Tone).

Jak skorzystać z Bankofonu:

  • należy wybrać numer telefonu udostępniony przez Bank,
  • po uzyskaniu połączenia, automatyczny lektor poprosi o wprowadzenie numeru Klienta oraz kodu PIN,
  • gdy obydwa numery będą wprowadzone prawidłowo, usłyszą Państwo listę usług dostępnych w serwisie.

 

Wybierając odpowiednią cyfrę z klawiatury telefonu będzie można skorzystać z poszczególnych opcji:
1 - stan rachunków
2 - lista rachunków
3 - informacje o dostępnych usługach
5 - historia operacji
6 - zastrzeganie karty bankomatowej
7 - realizacja zleceń
9 - zmiana hasła dostępu
0 - powrót do MENU


Uwaga!
W trakcie połączenia nie trzeba czekać do końca czytania listy usług - można w dowolnym momencie wybrać odpowiednią cyfrę z klawiatury telefonu.

 

Numer Klienta i kod PIN są numerami poufnymi, znanymi wyłącznie posiadaczowi rachunku. Dla bezpieczeństwa informacji nie należy podawać tych numerów osobom niepowołanym. Opłata miesięczna za korzystanie z Bankofonu pobierana jest przez Bank według ustalonej taryfy ze wskazanego przez Państwa rachunku.

 

Korzystając z kart bankomatowych należy pamiętać o:

  • nie zapisywaniu numeru PIN;
  • nie trzymaniu numeru PIN i karty w jednym miejscu;
  • nie udostępnianiu numeru PIN i karty innym osobom;

Zgubiona lub skradziona karta bankomatowa?

Fakt taki należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie: +48 22 515 31 50 lub +48 828 828 828 czy też osobiście w dowolnej jednostce Banku Polskiej Spółdzielczości lub Banku Spółdzielczego. Im szybciej zastrzeżesz utraconą kartę, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo wystąpienia strat, powstałych w wyniku jej nieuczciwego wykorzystania!